תקנון האתר | חיסונית

ברוכים הבאים לאתר www.hisunit.co.il  (להלן: “האתר“), אשר הוקם ע”י חברת חיסונית בע”מ ח.פ. 512390238 (להלן: “חיסונית“).

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה דרך לחצן “צור קשר” באתרינו.

לפניכם מספר דגשים חשובים בנוגע לשימוש באתר ומועדון החברים, בבקשה הקדישו מזמנכם לקריאת תקנון זה.

  1. מבוא

תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב.

כותרות התקנון והסעיפים הנן לצרכי נוחות בלבד.

הוראות תקנון זה יחולו על מועדון החברים וכל שימוש שייעשה על ידך (להלן: “המשתמש” או “הלקוח“) באתר ועל כל רכישה שתתבצע באמצעות האתר, לרבות רכישה באמצעות הטלפון, ומהווים הסכם מחייב בינך לבין חיסונית.

הינך נדרש לקרוא תקנון זה במלואו. גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים ו/או הצטרפות למועדון הלקוחות, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי תקנון זה ולכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הינך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר ולא להירשם למועדון החברים.

תקנון זה ניתן לשינוי בכל עת ע”י חיסונית, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

  1. תנאי שימוש באתר

השימוש באתר כפוף להקפדה על כללי התקנון.

באתר רשאי להשתמש בוגר, בן 18 ומעלה, המחזיק באמצעי תשלום תקף.

המשתמש רשאי להזמין מוצרים המצויים במלאי אצל חיסונית.

המשתמש יזין מען לאספקת המוצרים בתחומי ישראל בלבד.

בעת ביצוע עסקה באתר, המשתמש ידרש להזין את הפרטים הבאים: ת.ז. שם פרטי, שם משפחה, טלפון, כתובת, מיקוד, דואר אלקטרוני, פרטי אמצעי תשלום ו/או כל פרט נוסף שידרש לצורך ביצוע ההזמנה. המשתמש מאשר כי הפרטים שהוזנו הינם נכונים, מלאים ומדויקים, ומסכים כי מסירת הפרטים האישיים במהלך ההזמנה נעשית על פי רצונו ובהסכמתו.

  1. המוצרים

מוצרי חיסונית הינם תוספי תזונה, המאושרים לייצור ע”י משרד הבריאות כנדרש מתוספי תזונה בהיבט הנוגע לבטיחות השימוש ברכיביהם בלבד וכן תמרוקים.

המוצרים אינם תרופות, ואין בכוונת הנאמר באתר להעביר מסרים בריאותיים כלשהם או לייחס למוצרים סגולות ריפוי כלשהן, הקושרים בין שימוש במוצר לבין מצבו הבריאותי של הלקוח. תוכנו של האתר, על כל הנאמר בו, מעולם לא נבדק ולא אושר ע”י משרד הבריאות.

חיסונית מבקשת להדגיש, שבמידע המופיע באתר אין משום התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא. החלטה על רכישת מוצר, כמו גם החלטה על שימוש בו ו/או הסקת מסקנות כלשהן הקושרות בין שימוש במוצר לבין מצבו הבריאותי של המשתמש ו/או שיפור בו, הינן על אחריותו של הלקוח. מומלץ בכל מקרה להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ומהימנים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

אין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי. צילומי המוצרים נועדו להמחשה בלבד.

  1. ביצוע הזמנה ורכישה באמצעות האתר

המכירה באתר הינה מכירה במחיר הנקוב באתר וזאת עד גמר המלאי. במקרה שלאחר מכירה של מוצר, התברר כי המוצר אזל, תודיע על כך חיסונית למשתמש תוך 48 שעות ותאפשר לו לבחור בין הזמנת מוצר חלופי או עיכוב באספקה עד להשבת המוצר למלאי או ביטול העסקה.

התשלום בגין העסקה יבוצע באמצעות כרטיס אשראי ישראלי מסוג ויזה, ישראכרט או מאסטרקארד בלבד או באמצעות ביט ויעשה באמצעות הזנת הפרטים באתר או בהזמנה טלפונית.

מועדי המשלוח של ההזמנה יחושבו רק החל ממועד אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי או במועד קבלת התשלום אצל חיסונית באמצעות ביט.

המשתמש מצהיר כי עם מסירת כתובת הדוא”ל הוא מאשר משלוח הודעות שונות על ידי חיסונית לרבות בקשר עם ביצוע ההזמנה בהתאם לפרטים שנמסרו על ידו, רק חשבונית בגין התשלום תהווה ראיה על ביצוע ההזמנה.

חיסונית אינה עושה כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, אלא לביצוע התשלום, ומחוייבת לא להעביר אותם לצד ג’ או לכל גורם נוסף אלא רק לצורך הוצאה לפועל של העסקה שביקשת לבצע.

  1. זמני אספקה/הובלת המוצרים ועלויות ההובלה

הלקוח יבחר את אופן משלוח המוצרים לפי האפשרויות הבאות ובהתאם לבחירתו יחויב בעלות המשלוח המפורטת להלן, בנוסף לעלות המוצרים שהוזמנו:

סוג משלוח        עלות

שליחות עד הבית :   55 ש”ח

שליחות עד הבית בקנייה מעל 250 ש”ח חינם

איסוף עצמי ממשרדינו בתיאום מראש בלבד בימי עבודה בשעות הבוקר חינם

זמני אספקה במשלוח באמצעות שליח עד הבית:

חיסונית תספק ללקוח שיבחר באפשרות השליחות של שליח עד הבית את המוצרים בתוך 7 ימי עבודה של חברת השליחויות לערים מרכזיות ויעדים במרכז (לרוב השליחויות מגיעות תוך יום עד יומיים). ליעדים מרוחקים או ישובים קטנים יסופקו המוצרים שיוזמנו בתוך 14 ימי עבודה של חברת השליחויות. יום ההזמנה לא יחשב כיום עבודה ובמקרה שההזמנה בוצעה לאחר השעה 15:30 חיסונית תוכל לטפל בהזמנה רק ביום למחרת כך שגם יום זה לא יחשב יום עבודה. משלוחים שיוזמנו מערב חג ועד לסיום החג ישולחו בסוף החג ומניין ימי האספקה ימנו מיום זה. במקרים בהם השליח לא הצליח ליצור קשר עם הלקוח בגלל חוסר זמינות טלפונית המשלוח יעבור למסירה במועד הקרוב הבא.

על אף האמור לעיל זמני האספקה המפורטים לעיל הינם משוערים בלבד ואין חיסונית אחראית על כל עיכוב ו/או דחייה במועדים אלו. בכל מקרה, נשמח לעמוד לרשותכם ולבדוק את מצב המשלוח ובמידת הצורך לקשר ולתאם על מנת לעזור לקבל את המשלוח במהירות האפשרית. במקרה שהמשלוח לא נמסר ללקוח בתוך 21 ימי עסקים יהיה רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה ללא חיוב.

אספקת המוצרים לבית הלקוח באמצעות שירות המשלוחים תהיה בהתאם לתנאי חברת המשלוחים וכפוף לאזורי החלוקה שלהם.

באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית או אחרת, חיסונית תהא רשאית שלא לספק את המוצרים ולבטל את העסקה או לספק את המוצרים ללקוח במקום סמוך מקובל, אשר יתואם מראש. מובהר כי בישובים מסוימים, שירות המשלוחים של דואר ישראל מתבצע עד לסניף הדואר הקרוב למקום המגורים של הלקוח.

חישוב מועדים:

זמני אספקת המוצרים המפורטים באתר ולעיל כוללים רק את חישובם של ימי עבודה (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג) ממועד השלמת ההזמנה ואישור אמצעי התשלום.

איסוף עצמי:

הלקוח רשאי לאסוף את המוצר ישירות באיסוף עצמי ממחסני חיסונית בכתובתה בפתח תקווה בתיאום טלפוני בלבד.

חיסונית ו/או מי מטעמה רשאים לדרוש, בכל עת, פרטים נוספים או אסמכתאות (כגון הצגת תעודת זהות) לגבי המשתמש ו/או בעל כרטיס האשראי ששימש להזמנה, לרבות לצורך זיהוי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי כתנאי למסירה המוצר.

חיסונית לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקה שייגרמו כתוצאה מפרטים שגויים שמסר המשתמש ולא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות וכו’.

  1. אחריות ושירות

חיסונית לא תישא בכל אחריות או חבות למעט כאמור מפורשות בתקנון זה ובהתאם להוראות הדין שאין להתנות עליהם. אחריותה של חיסונית, בכל מקרה שהוא, תהיה מוגבלת במידה המרבית המותרת על פי הוראות כל דין. אין באמור בכדי לגרוע מכל הוראת חוק מחייבת, לרבות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981.

נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה בתיאור מוצר או מחיר, לא יחייב הדבר את חיסונית. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

  1. קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים באתר ותכניו הם של חיסונית באופן בלעדי.

אין להפר את זכויות הקניין הרוחני של חיסונית ואין להפר זכויות קניין רוחני או כל זכות אחרת של צד שלישי.

אין להעתיק את תכני האתר, בין היתר, ומבלי לגרוע מהוראות כל דין, אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר אלא אם כן חיסונית נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.

אין לפגוע בזכויות של צדדים שלישיים, חל איסור מוחלט להעתיק ו/או לפרסם תמונות ו/או סימנים מסחריים ו/או מפרטים ו/או סרטונים מהאתר ו/או באתר ללא אישור מראש ובכתב מחיסונית. חיסונית רשאית להפעיל נוהל הודעה והסרה בכל מקרה של חשד להפרת זכויות של צדדים שלישיים, לרבות זכויות קניין רוחני, זכויות יוצרים, סימני מסחר וכל זכות אחרת, על פי שיקול דעתה הבלעדי. כל צד יהיה אחראי למעשיו ומחדליו לרבות בקשר לתכנים המפורסמים על ידו. חיסונית לא תשא באחריות להפרות של צדדים שלישיים.

הוראות חשובות אלה חלות, ללא הגבלה, ומבלי למעט מהוראות אחרות, על כל המשתמשים באתר.

  1. הפרות וסעדים

במקרה של הפרה או פגיעה מצד משתמשים או צדדים שלישיים מפרים לכאורה, תהיה רשאית חיסונית להעביר לצד הנפגע את פרטי הצד האחראי לכאורה לפרסום הפוגע ו/או המפר (להלן: “הצד האחראי“), על פי שיקול דעתה הבלעדי, ולא תועלה כנגדה כל טענה מצד הצד האחראי, לרבות בשל מסירת פרטיו כאמור, וכן מצד הצד הנפגע לכאורה, לרבות בקשר לכל עילה ו/או טענה ו/או דרישה אשר ניכר על פניה כי היא נובעת ממעשה או מחדל של צד שלישי. הצד הנפגע לכאורה לא ינקוט בהליכים משפטיים במקרים כאמור לעיל כנגד חיסונית לכל הפחות כל עוד לא מוצו ההליכים כנגד הצד האחראי לכאורה.

חיסונית רשאית, אך לא חייבת, לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה, כנגד משתמשים אשר יפרו הוראות כל דין ו/או הוראות תקנון זה. במקרים של הפרה כאמור חיסונית רשאית להסיר לאלתר כל משתמש ו/או תוכן ו/או מוצר מהאתר ו/או להעביר את פרטי המשתמש לכל רשות סטטוטורית ו/או לכל גורם אחר, ו/או לנקוט בכל צעד אחר הנדרש בנסיבות העניין לפי שיקול דעתה המוחלט של חיסונית.

מובהר בזאת, כי חיסונית רשאית לערוך ו/או לתקן ו/או להוסיף ו/או למחוק ו/או לא לשקלל ו/או לא להציג כלל כל תוכן או כל חלק ממנו, והכל מבלי שתהא מחויבת להודיע על כך מראש או בדיעבד.

הסעד הבלעדי והממצה שיהיה למשתמש במקרה של הפרה יסודית של התקשרות כלשהי להזמנת מוצר או שירות יהיה ביטול הזמנה, ולא תהיינה למשתמש טענות נוספות כנגד חיסונית.

  1. הגנת הצרכן/ביטול עסקה

החברה מוכרת מוצרי תוספי תזונה ומתנות בלבד. לגבי מוצרי תוספי התזונה הנמכרים על ידי החברה אלו אינם ניתנים להחזרה בהתאם להוראות תקנה 6 (א) (5) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. באשר למוצרי המתנות, אלו אינם נארזים באריזה אטומה שאינה ניתנת לפתיחה דוגמת צלופן ומשכך מוצרי המתנות אינם ניתנים לחזרה בהתאם לחוות דעת המועצה הישראלית לצרכנות.

במקרה של ביטול או שינוי הזמנה לאחר שזו נאספה על ידי חברת השליחויות אך טרם נמסרה ללקוח, יחויב הלקוח בעלות המשלוח בסך של 55 ₪, שכן חיסונית מחויבת בעלות זו על ידי חברת השליחויות.

  1. ביטול הזמנה על ידי חיסונית

חיסונית, רשאית לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש שימוש באתר באמצעות חסימתו, לרבות בכל אחד מהמקרים הבאים, אשר אינם מהווים רשימה ממצה:

מבצע הפעולה ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;

מבצע הפעולה הפר תנאי מתנאי התקנון;

מבצע הפעולה מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן, בכתב או בטלפון, פרטים מטעים;

מבצע הפעולה ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחיסונית ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג’ כלשהו;

במקרה ונפלה בתיאור המוצר טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר; הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתמסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת דואר אלקטרוני.

  1. המחאת זכויות וחובות

חיסונית רשאית להמחות את זכויותיה וחובותיה לפי תנאי שימוש אלה לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון וללא כל חובה לפרסם את דבר ההמחאה, כאמור, באתר.

  1. מועדון חברים

חיסונית מפעילה מועדון חברים אליו ניתן להירשם בדרכים שונות, לרבות במסגרת הצטרפות בכנסים שונים בהן החברה לוקחת חלק.

חיסונית תהיה רשאית להציע מעת לעת לחברי מועדון החברים הטבות שונות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

על הפרטים שימסרו לחיסונית חברי מועדון החברים יחולו ההוראות שבפרק הגנת הפרטיות להלן.

  1. הגנת פרטיות

בעת רישום למועדון החברים, בעת ההרשמה לאתר או בעת ביצוע הזמנה רשאית חיסונית לדרוש מהמשתמשים למלא טופס הצטרפות, על פי ההנחיות המופיעות בו ו/או לשלוח באמצעי מדיה ו/או תקשורת פרטי הצטרפות.

הפרטים שיימסרו על ידי המשתמש ומידע נוסף שיצטבר אודות המשתמש יישמר במאגר המידע של חיסונית והיא תעשה בו שימוש בכפוף להוראות כל דין. המשתמש מוסר בזאת רשות לחיסונית לעשות בפרטים כל שימוש המותר על פי דין והדורש הסכמתו.

לידיעת המשתמש – אין חובה למסור לחיסונית פרטים כלשהם או להיכלל במאגר המידע של חיסונית, אך רכישת מוצרי החברה ו/או קבלת שירותי החברה ו/או רישום למועדון החברים וקבלת הטבות במסגרת הרישום לא תתאפשר ללא מסירת הפרטים הנדרשים לרישום והכללת מידע זה במאגר המידע של חיסונית.

חיסונית תהיה רשאית לעשות שימוש בפרטים שיימסרו על ידי ו/או שיצטברו אודות המשתמש בעת השימוש באתר, על מנת ליצור קשר עם המשתמש ולעדכן אותו בדבר מבצעים שונים לרבות באתר ו/או בנוגע לשירותים נוספים המוצעים על ידי חיסונית או על ידי אחרים עמם תתקשר חיסונית. בנוסף, חיסונית רשאית לעשות שימוש במידע הנ”ל למטרות שיווקיות ו/או כחלק מנתונים סטטיסטיים שנאגרים על ידה לשם שימוש אישי ו/או כחלק מנתונים המועברים לצד ג’.

במועד מסירת פרטי המשתמש, לרבות הרשמה לאתר או למועדון החברים ו/או מסירת כתובת מייל ו/או בביצוע הזמנה המשתמש מסכים ומאשר לחיסונית ו/או לצדדים קשורים לשלוח אליו בכל אמצעי תקשורת ועל פי שיקול דעתה הודעות מכל סוג בקשר לפעילותו ו/או לפעילות האתר ו/או צדדים קשורים, לרבות הצעות לרכישת נכס או שירות ו/או דיוור פרסומי מכל סוג שהוא ו/או הודעות מערכת ו/או הודעות שירות ו/או הודעות אחרות ללקוחות.

בקשת הסרה: הנך רשאי, בכל עת, לבקש להיות מוסר מרשימת התפוצה של חיסונית וזאת באמצעות פניה לחיסונית באמצעות שליחת דוא”ל לכתובת info@hisunit.com  או לחיצה על לחצן “הסרה” בדוא”ל שנשלח אליך מחיסונית ושמך יוסר מרשימת התפוצה ולא יישלחו אליך הודעות בתפוצה רחבה.

בקשת הסרה לפי חוק הגנת הפרטיות: לחילופין, הנך רשאי לבקש את מחיקתך ממאגר המידע של חיסונית באמצעות שליחת דוא”ל לכתובת  info@hisunit.com ובמקרה כזה יימחקו כל הרישומים הנוגעים לך למעט בקשת המחיקה עצמה ונתונים אודות פעולות אשר בוצעו על ידך באתר לרבות הזמנות וכן נתונים אותם חיסונית רשאית לשמור בהתאם לכל דין.

הרשאה להעברת פרטי משתמשים לצדדים שלישיים. המשתמש מאשר בזאת לחיסונית להעביר את פרטיו, לא כולל פרטי אשראי או כל אמצעי תשלום אחר, לצדדים שלישיים , לרבות לצדדים קשורים, כהגדרתם לעיל, בין היתר לצורך אספקת השירותים, וכן לחברת השליחויות לצורך אספקת המוצר או השירות שהוזמנו באתר, הצעת מוצרים ושירותים קשורים ו/או שירותי פרסום ו/או אחרים.

חיסונית מבקשת לציין כי היא משתמשת באתר באמצעים מקובלים של אבטחת מידע, אך על אף זאת אין ביכולתה לחסום ו/או למנוע בצורה ודאית ומוחלטת חדירה לא מורשית למאגר המידע והמשתמש מוותר בזאת על כל תביעה ו/או טענה כנגד מפעילת האתר בעניין זה וזאת בתנאי שמפעילת האתר נקטה באמצעים סבירים למנוע חדירה לא מורשית כאמור.

13.הוראות שונות

חיסונית רשאית לפרסם באתר, או בכל אמצעי או מדיה אחרים, את התכנים ו/או חלק מהם, לרבות נתוני משובי משתמשים או כל חלק מהם ו/או לעשות בהם שימוש לכל מטרה אחרת, לרבות פרסום האתר, ולמשתמשים לא תהא כל טענה כנגד פרסום כאמור.

חיסונית רשאית להציג את התכנים או חלקם באופן אוטומטי. כל התכנים מוצגים כמות-שהם (AS-IS).

חיסונית תהא רשאית לעשות שימוש ב”עוגיות”, קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על הכונן הקשיח של מחשב המשתמש, לרבות על מנת לספק לך שירות מהיר ויעיל ולחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל כניסה לאתר. אתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שלא ייקלטו במחשב “עוגיות” או שיימחקו.

חיסונית אינה אחראית לכל נזק, לרבות בשל “וירוסים” או יישומי תוכנה למיניהם, לציוד המחשב של המשתמש או לכל רכוש אחר של המשתמש, שיגרמו בשל גישה, גלישה או שימוש באתר.

אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי בדרך של משלוח פרסומות או בכל דרך אחרת.

חיסונית שומרת לעצמה את הזכות, להסיר, לתקן, להוסיף או לשנות מעת לעת כל חלק מהמידע המצוי באתר, על ידי עדכון האתר. למשתמש לא תהא כל טענה כלפי חיסונית בגין שינויים במידע באתר.

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט בתל אביב-יפו.