רוצה לשמוע עוד על המוצר החדש- גרפווטר קידס?

בשמחה!

הגרפווטר קידס הינו מוצר חדשני, המבוסס על הפורמולה הבדוקה ומנוסה של הגרפווטר לתינוקות.

גרפווטר קידס מיועד לעזור לילדים הסובלים מכאבי בטן סימפטומטיים, בעקבות עומס על מערכת העיכול, אכילה לא נכונה, מחלות הגורמות לכאבים במערכת העיכול* (קרוהן, קוליטיס, צליאק ועוד), וירוסים במערכת העיכול וכו'.

הגרפווטר קידס מבוסס על אותם צמחי המרפא אותם מכיל הגרפווטר לתינוקות, עם תוספות ושיפורים מיוחדים.

למשל, חוץ מהרכיבים הוותיקים והידועים שבגרפווטרשומר, אניס, מנטה ועוד, הוספנו תמצית משורש הליקוריץ (Glycyrrhiza radix) המטפל בכיבים לאורך צינור העיכול, וכן בדלקות ובתופעות של ספאזם וכאב. הכימיקלים הנמצאים בליקוריץ, מסייעים ככל הנראה בהפחתת תופעות כמו נפיחות, וכאב.

האופי הדמולצנטי של הצמח מסייע בלחלוח והרגעה של הריריות במעי ומעודד את פעילות החומרים בגופנו המסייעים בריפוי כיבים. (במינון נמוך אגב, הליקוריץ נחשב לנוגד בחילות)

מחקר שפורסם** מצא כי שורש ליקוריץ עשוי להוות חלופה בטוחה ויעילה לתרופות OTC נגד דיספפסיה (נפיחות, גזים, כאבי בטן). מתוצאות המחקר עולה ששימוש בליקוריץ בלקיחה פנימית וישירות למערכת העיכול, הפחיתו באופן משמעותי תופעות של דלקת במעי ובצקתיות בקרב עכברי המעבדה .

תכונות אלו ואחרות, הופכות את הליקוריץ לצמח משמעותי בטיפול במגוון רחב של בעיות עיכול, שורש הליקוריץ שנמצא בגרפווטר קידס נלחם בתסמיני אולקוס, צרבות, כאבי בטן ובעיות רבות נוספות במערכת העיכול .

 

* הגרפווטר אינו מטפל במחלה, אלא רק מקל על הסימפטומים

** פורסם ב- 2011 בכתב העת "Evidence-based Complementary and Alternative Medicine"